Умови повернення

Якщо Ви з будь-яких причин вирішили відмовитися від придбаного товару, то відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (для юридичних осіб – згідно з Цивільним Кодексом України) повернення товару можливий за дотримання таких умов:

Повернення товару належної якості.

  • Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару у будь-який час до його отримання, а після отримання Товару - протягом 14 (чотирнадцяти) днів , не рахуючи дня покупки.
  • Повернення Товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також підтверджений факт покупки зазначеного Товару в інтернет-магазині ТОВ «Тапро» (клієнт повинен повідомити номер замовлення, дату замовлення, ПІБ, інші відомості, що стосуються платежу).
  • Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуальні, визначені ним властивості, якщо вказаний Товар може бути використаний виключно Клієнтом, який його отримує.
  • При відмові Клієнта від Товару належної якості, Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем відповідно до зазначених реквізитів Замовлення, з вирахуванням банківської комісії за переказ (якщо такий мав місце) та понесених витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніше ніж за 14 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.

Повернення товару неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через суттєву нестачу (з наявністю дефектів/шлюбу). Цей факт може бути також встановлений за фото або відео надісланого товару у тому випадку, якщо це фото або відео однозначно вказують на шлюб чи дефект самого товару.

Продавець знімає з себе будь-яку відповідальність, пов'язану з неналежним транспортуванням Товару будь-якими службами доставки (див. розділ Доставка), неналежним зберіганням або використанням Товару з порушенням інструкції, що додається до товару. Продавець має право зажадати бракований товар назад (оплата пересилання на Адреса продавця провадиться за рахунок Покупця) для проведення експертизи та підтвердження факту, що Товар дійсно не відповідає якісним чи кількісним характеристикам, описаним в інструкції до товару на сайті tapro.com.ua у відповідному розділі .

Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено, або зазначено в описі на сайті компанії ТОВ "Тапро" або мається на увазі продавцем (Акція або Розпродаж), має право на свій вибір заявити будь-яку з наведених нижче вимог:

  • замінити на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або інший товар (артикул) з відповідним перерахунком ціни покупки;
  • пропорційно зменшити вартість товару;
  • отримати знижку на наступне замовлення, відповідну вартості дефектного/бракованого товару;
  • вправі відмовитися від купівлі та вимагати повернення сплаченої за товар суми (з відрахуванням банківських комісій за грошовий переказ, якщо такий мав місце).

Всі перераховані вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред'явлені в наступні терміни:

  • На товар, на який встановлено гарантійний термін, протягом усього гарантійного строку;
  • На товар, на який не встановлено гарантійний термін, протягом розумного терміну, але не більше 1 року.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважає, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильного транспортування, зберігання та/або експлуатації Товару.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення у суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, Покупець зобов'язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування та зберігання товару.

Повернення товару в інтернет магазин компанії ТОВ "Тапро" можливе на наступну адресу:

Місто Київ, відділення "Нової Пошти" №339

Будь ласка, повідомте нас про те, що на нашу адресу був відправлений товар, що повертається. Також обов'язково повідомте будь-яким доступним способом (за телефонами вказаними у шапці сайту або на пошту zakaz@tapro.com.ua) всі необхідні дані цього відправлення.